Pomocnicze stanowiska

Ogłoszenie o naborze na stanowisko: administrator w Kancelarii Jawnej

Komendant

Morskiego Oddziału SG w Gdańsku

ogłasza nabór na stanowisko:

ADMINISTRATOR W KANCELARII JAWNEJ

W SEKCJI OCHRONY DOKUMENTACJI WYDZIAŁU OCHRONY INFORMACJI

MORSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ

 

Wymiar etatu: 1/1; Miejsce wykonywania pracy: Gdańsk, ul. Oliwska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z przepisami dot. instrukcji kancelaryjnej w Straży Granicznej i funkcjonowania kancelarii jawnych.

2. Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, urządzeń ewidencyjnych służących do rejestrowania wpływających faktur, rachunków, telegramów oraz innej dokumentacji w kancelarii jawnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

3. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie zgodnie z dekretacją, wysyłanie dokumentów oraz zapewnienie terminowości i właściwego obiegu dokumentów.

4. Kompletowanie, przygotowywanie teczek akt oraz sporządzanie spisów akt w celu przekazania ich do właściwego archiwum.

5. Brakowanie dokumentów niearchiwalnych oznaczonych symbolem „Bc” i odnotowanie faktu ich zniszczenia w ewidencji kancelarii.

6. Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej w ramach elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

 

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie: średnie,
  • umiejętność pracy w zespole i samodzielnie,
  • zdolność do pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych, systematyczność, precyzyjność, dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność,
  • nastawienie na realizację celów, chęć zdobywania nowej wiedzy,
  • biegła obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972 r.),
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ściśle tajne”.

Wymagania dodatkowe (mile widziane):

  • doświadczenie w pracy kancelaryjnej,
  • doświadczenie w pracy z programem: Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny (podpisane),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972 r.),
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ściśle tajne”.

Druk zawierający klauzulę informacyjną dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych oraz druk zawierający pozostałe oświadczenia dostępny jest  pod adresem: 

https://bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/nabor-do-sluzby-cywilne/przepisy-i-wzory-dokume/10074,Informacje-ogolne.html

 

Termin składania aplikacji: 16.05.2025 r. na adres 80-563 Gdańsk, ul. Oliwska 35 (pocztą tradycyjną lub osobiście) lub na adres e-mail: ewa.szymanska2@strazgraniczna.pl

Warunki zatrudnienia:

system wynagrodzenia – miesięczny,

wysokość wynagrodzenia brutto miesięcznie: od 4672,45 do 4875,60 zł (kwota maksymalna przy uwzględnieniu 20 % dodatku stażowego).

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

                                          

Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, informujemy, że w Morskim Oddziale Straży Granicznej w Gdańsku obowiązuje „Procedura zgłoszeń wewnętrznych”. Osoba zainteresowana jej treścią może uzyskać do niej wgląd w MOSG ul. Oliwska 35, budynek nr 1 pok. 116.

 

Klauzula informacyjna – Dane Osobowe

Informacja o przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych znajduje się na stronie Morskiego

Oddziału Straży Granicznej pod adresem:

https://bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/ochrona-danych-osobowyc/15646,Informacje-ogolne.html

Metryczka

Data wytworzenia 07.05.2025
Data publikacji 07.05.2025
Data modyfikacji 07.05.2025
Podmiot udostępniający informację:
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Ewa Szymańska
Osoba udostępniająca informację:
Ewa Szymańska Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Ewa Szymańska
do góry