Informacja w sprawie skarg i wniosków
Komendant |
---|
oraz w jego imieniu osoby z Wydziału Kontroli |
przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków |
w dni powszednie w godz. urzędowania od 7.30 do 15.30 |
w siedzibie Morskiego Oddziału SG w Gdańsku, ul. Oliwska 35 |
Skargi i wnioski można wnosić do Komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej:
- pisemnie na adres: ul. Oliwska 35, 80 – 563 Gdańsk,
- za pomocą telefaksu na numer sekretariatu Komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej
+48 58 524 20 02 lub Wydziału Kontroli +48 58 524 27 11,
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: komendant.mosg@strazgraniczna.pl lub wk.mosg@strazgraniczna.pl,
- za pośrednictwem e-PUAP,
- ustnie do protokołu.
Skarga, aby mogła zostać rozpatrzona, powinna zawierać:
- imię i nazwisko skarżącego,
- dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu/mieszkania),
- dokładny opis zdarzenia.
- Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
- Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.
UWAGA !!!
Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5 poz. 46), skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego, pozostawia się bez rozpoznania.